Мектеп жасына дейінгі балалардағы үйлесімді сөйлеуді дамыту жұмысында келісілген сөйлеу ақыл-ой әрекетінің жоғары формасы ретінде қызмет етеді, баланың сөйлеу және психикалық даму деңгейінің көрсеткіші болып табылады. Мектепке дейінгі жаста бала сөйлеуді қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруді үйренеді, белсенді сөздікті байытуды жалғастырады, грамматикалық тұрғыдан дұрыс диалогтық және монологиялық сөйлеуді меңгереді, интонациялық және дыбыстық мәдениетті, ойын дағдыларын дамытады. Келісілген сөйлеуді дамыту балаларды мектепке дайындықта оқуға сәтті дайындаудың басты шарты болып саналады. Ойын-бұл мектеп жасына дейінгі баланың бастамасы мен шығармашылық белсенділігін көрсететін жалғыз сала. Сонымен қатар, ойын барысында балалар өздерін басқаруға және бағалауға, не істеп жатқандарын түсінуге үйренеді және дұрыс әрекет еткісі келеді. Менің балалар ойындарына қатысуым жағдайды ұйымдастырумен, ойын материалдарын таңдаумен шектеле алмайды. Мен ойын процесіне ерекше қызығушылық танытамын, балаларға жаңа жағдайлармен байланысты сөздер мен сөз тіркестерін үйретемін.