Құммен ойнау – баланың табиғи әрекетінің бір түрі.
Құммен әрекеттесу баланың эмоционалдық жағдайын тұрақтандырады, ересектер мен балалардың әл-ауқатын жақсартады. Мұның бәрі құм ойындары баланы дамыту, өзін-өзі дамыту тамаша құралын білдіреді. Құмда ойнау арқылы балада сенім сезімін нығайтады, қабылдау және табысқа жетеді. Құмды терапия әдісін қолданатын сабақтардың өзіндік ерекшеліктері бар, құрылымдық ерекшелігі:
1. Дене қыздыру (немесе қыздыру ойындары). Құрғақ құм бетін ұстап ойнау.
Мақсаты: психофизикалық кернеуді азайту, бұлшықетті шиеленісін реттеу, релаксация, тактильді сезімталдықты дамыту, елестету, сенсорлық стандарттар туралы білімдерін бекіту.
2. Тікелей жаттығу бөлігі.
Мақсаты: сенсорлық қабілеттерін дамыту, пәндік-практикалық манипуляциялар, ұсақ моторика, танымдық және сөйлеу белсенділігі.
3. Қорытынды кезең. Ылғалы құм бетіндегі жанасулар мен ойындар кезеңі.
Мақсаты: Балаларға жаңа сенсорлық тәжірибені меңгеру олардың физикалық және сезімтал қабілеттері туралы, сондай-ақ туралы білу оларды қоршап тұрған заттардың қасиеттерімен танысу.
Педагог сабақ барысында балалардың назарын тактильді өзгертуге аударады құрғақ және дымқыл құммен жұмыс кезінде сезімталдығына ескертеді. Бала болса ыңғайсыздықты сезінсеңіз, сіз құммен ойнауды жалғастыруды талап ете алмайсыз.
Құм терапиясын элементтерді қолдану нәтижесінде оң нәтижелер бар балалардағы өзгерістер:
жалпы эмоционалдық фон айтарлықтай артады;
мазасыздық деңгейі төмендейді;
барлық бұзылған дағдыларды тезірек қалпына келтіру;
танымдық және ойын белсенділігін, өзара ересектер мен құрдастар әрекеттесу деңгейін арттырады;
баланың дербестігі артады;
тактильді сезімталдықты, ұсақ моториканы дамытады;
барлық танымдық функциялар үйлесімді және қарқынды дамиды (қабылдау, зейін, есте сақтау және ойлау, сонымен қатар сөйлеу және моторика).